"(oot varmaan eniten pixoff:in keskustelupalstoilla muiden tekeleitä kommentoinut tyyppi?)"...no kun ei sitä omaakaan pätkää jaksa aina kommentoida:)..joo kyllä meidänkin muovailuvaha pätkässä inspiroia taisi olla tuo vaha.Pitäiski laittaa se tänne nähtäväksi.(siis se pätkä,ei vaha:)
Tuusulanjärven Muovailijat on varmaan loisto kerho!Kyllä sitä aina kerho pitää olla!Muovailu kerho!!Huippua!! :D YKSILLÄ ON MUOVAILU KERHO!! :D :D!! Se että joillain on oikeesti muovailuvaha kerho,ni kyllä seon nettisivunsa ansainnu.
Se SUMU(ilman gorilloita) edistyy myöhässä:( Herra 3D mallintaja sai palkallista mallinnushommaa,joten sillä on vielä vähemmän aikaa tehdä sitä).Tässä ootellessa oon harjotellu komposointia ja semmoista..oisko muovailioiden seuraavassa pätkässä komposoinnille/värikorjailulle tarvetta?Ainii!! tuola on muutama kuva mm siitä tulevasta sumusta: http://www.kyamk.fi/~vi9mjuki/ sitte siinä on joitan stillejä myös eräästä jonglööri pätkästä jossa olin kuvaajana.Tuo sivu on siis Niina Palinin puvustus ja maskeeraus portfolio,ei minun:D
heipäheipä!!
-Juha
|