1 Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 24.6.2002 10:15
Kauden viimeinen F1 Grand Prix käynnistyy. Moottorit ulvovat, katsojat jännittävät ja selostajat käyvät kuumina. Ajot alkavat ja mikään ei ole enää entisellään... "Räjähtävää toimintaa!" "Vuoden paras formula-animaatio!"
1.1 re: Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 26.6.2002 20:14
Pojat on poikia ja animaatio on hyvä.
Nelli Noronen
1.1.1 re: Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 27.6.2002 11:34
Täällä Pixoffissa tuntuu olevan todella laadukkaita animaatioita. Tämä on tarinaltaan yhtä hauska kuin tuo LegorSikakin. Paljon näihin nähdään vaivaa eikä suotta. Onnittelut tekijöille!
1.1.1.1 re: Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 29.6.2002 09:29
1.2 re: Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 5.7.2002 16:18
Hienosti tehty leffa, jonka yksinkertainen juoni toimii tosi hyvin. Hyvällä animaatiolla ja eri tekniikoita yhdistelemällä on saatu aikaan toimiva tuotos. Leffa kirvoittaa mehevät naurut!
1.3 re: Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 4.8.2002 02:02
Takuuvarmaa pikkukakkostavaraa. Hyvin toteutettu ja esityskelpoinen. Jopa muutaman naurunkaltaisen reaktion herätti.
Mutta miksi väkivalta on hauskaa ja viihdyttävää?
Todellisenkin formulakisan seuraamisessa parhaimman viihde-elämyksen tarjoaa monille ihmisille onnettomuudet.
Siinä mielessä animaatio osuu penkkiurheilun ytimeen.
Juha Mehtäläinen
1.4 re: Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 24.7.2003 08:21
Olin kuolla nauruun. ;) Aivan loistava pätkä, itse siis pidin kovasti! Varsinkin "Keke" oltiin vahasta väännetty erittäin mallikkaasti ;)
Erityisesti pidin myös ensimmäisen ulosajon "autokameran" Replay kuvasta! Loistavaa!
Kiitos tästä!
Sami Keränen
1.5 re: Emerald City GP - Viimeinen vetoVastaa 25.7.2003 22:48
Tämä taisi olla ensimmäinen formulakisa jonka olen jaksanut katsoa loppuun. Animaatio olisi paikoitellen kaivannut hiomista, mutta muuten meno oli kuitenkin rautaista ja viihdyttävää...