Sisarukset ajavat autolla pitkin kapeaa ja synkkää metsätietä jolla joutuvat epämääräisten hyökkäyksien kohteeksi. Tästä seurauksena alkaa tapahtumarikas pakomatka.
Alku oli mun mielestä tunnelmallinen ja kuvaus on tyylikästä niinkun yleensä... sisältöön kun vielä panostaisi... ja ehkä hieman näyttelemiseen niin tässä on ainesta vaikka kokoillan pätkään.
Tyylikästä, mutta hieman mitäänsanomatonta... voi tietenkin olla, että olen itse enemmän taide-elokuvien ystävä.
Kiitos Alelle asiallisesta palautteesta! Pappa tuotanto tekee elokuvia pitääkseen hauskaa ja sen toivoisi myös näkyvän meidän pätkistä. Emme yritä tehdä maailmaa parantavia tai muuten mullistavia elokuvia, joten sisältö saattaa olla usein hieman mitäänsanomatonta. Pyrimme tekemään viihdyttäviä ja harmittomia elokuvia kaikkien iloksi.
-erkka
Erkka Nevala
1.4 re: Kesäyön PainajainenVastaa 17.3.2004 15:04
mielestäni loistavasti onnistunut elokuva. takana varmasti kovasti työtä. jatkakaa samaan malliin! neljä tähtee...
Minja Haapasalo
1.5 re: Kesäyön PainajainenVastaa 17.3.2004 19:08
Varsin mielenkiintoinen leffa.
Tuli ihan jeeppers creeppers mieleen.
Kuvaus oli useassa kohdassa hyvää.
Musiikkikin li aikalailla hyvää.
Sisältöön olisi saanut painostaa enemmän.
Kesäyön Painajaisessa auton radiossa kuuluva kappale Radiobiisi by Silakka on nyt ladattavissa TjM Tuotannon sivuilla osoitteessa www.tjmtuotanto.com
>TjM
pappa on elossa!! kiva ,tyylikäs ja harmiton pätkä.kiva meininki,kivaa kuvausta aj ääntä ja näyttelyä.kiva kun mikä.siis kiva kun kiva.kivahan tää on ja hyvä!ja kiva.