Muutenkin tästä elokuvasta sen verran, että se oli Lopsteri Produktion ensimmäinen elokuva ja kokeellisuus on siten ymmärrettävää.
Muutenkin elokuva on jo parivuotta vanha, ja linjauksemme on koko ajan kehittynyt ja muuttunut. En itse aio jatkaa saman tyyppisten taidepläjäyksien merkeissä ja vankila oli viimeinen tuollainen elokuva mitä tältä tiimiltä tullaan näkemään.
Sekopäisyys myöskin tulevaisuudessa tulee olemaan suhteellisen maltillista. Ehkä nämä ovat olleet lähinnä henkilökohtaisten tunteiden käsittelyä tähän asti ja varmaankin jatkossakin, mutta kasvaessa oppii ja keskitymme tästä lähtien lähinnä ihmisläheisempään draamaan.
Pitää kuitenkin muistaa että nämä ovat aika rehellisiä, enkä lähde puolustelemaan kantoja joita näissä on esitetty... koska taide ja todellinen elämä on kuitenkin aivan eri homma. Provokatiivisyys ei ole ollut päämäärämme, mutta varmasti yksi aspekti...
Katsojien hämmennys on ihan hyvä juttu... mutta pidän itse tätä pätkää hieman lapsellisena, enkä nyt muutenkaan tätä lähtisi kehumaan mestariteoksena tms. toivoisin hieman ymmärrystä ja toivon lähinnä, että pätkä herättää jonkin sortin reaktion.
Varsinkin naispuolisille katsojille haluasin esittää väitteen uskokaa tai älkää (väliäkö sillä?)... tämä ei ole minä, tämä on elokuva ja sen perusteella kenenkään tuomitseminen on ehkä naurettavan rajoittunutta...
Kiitokset
K.A.K.
PS. Ai niin jos tykkäsitte tästä niin odottakaa UTR 2:sta. =D Joo se on pelkkää törkyä vaikka on siihen upotettu ajatus jos toinenkin.
|